The Walking Dead Episodul 5 Sezonul 9 Review:

The Walking Dead este unul dintre cele mai populare seriale din ultimii ani, avand in prezent 9 sezoane si confirmarea pentru multe altele. Povestea se concentreaza in jurul lui Rick Grimes, un fost ofiter de politie, si al grupului sau in lupta de supravietuire contra invaziei zombie.

Sezonul 9, dupa cum s-a anuntat de ceva vreme, este ultimul sezon cu Rick Grimes. Nu este cea mai inteleapta alegere, avand in vedere ca Rick a fost personajul principal intotdeauna. Daryl, Michonne, Maggie, Carol sunt alte personaje care pot sa ii ia locul lui Rick. Ramane de vazut cine va fi noul lider, probabil Daryl ar fi cea mai inteleapta alegere.

Episodul 5 din sezonul 9,” What comes after”, este ultimul episod in care apare Rick. Vedem un Rick ranit, aflat in permanenta fuga din calea walker-ilor. Episodul ne trimite spre inceputuri, mai ales pe patul de spital unde se afla Rick. Shane, Hershel, Sasha sunt surprizele acestui episod, care revin special pentru acest ultim moment al lui Rick. Este unul dintre cele mai bune episoade produse de TWD in ultimii ani, o iesire din show a lui Rick satisfacatoare din toate punctele de vedere. Finalul episodului ne spune clar in ce directie va merge serialul. TWD va pierde foarte mult prin aceasta iesire a lui Rick. In ultima vreme, TWD a avut o scadere semnificativa in ceea ce priveste audientele, mai ales dupa razboiul purtat de Rick contra celor de la Saviors. In acest sezon 9, revenim la originile serialului din primele sezoane, unde supravietuirea contra zombielor este pe primul loc. Episodul este dedicat in totalitate lui Rick.

In primele episoade, Rick se afla intr-o continua cautare a familiei, iar acest episod ne arata faptul ca Rick isi gaseste intr-un final familia. AMC a anuntat in ultima vreme noi proiecte pentru universul TWD. Este vorba de o serie de filme, care se pare il vor avea in centru pe Rick Grimes. Este interesant ce va urma in TWD, dupa aceasta iesire a lui Rick. De altfel, o alta pierdere este Maggie, care va parasi si ea curand serialul. Acest ultim episod este intr-adevar o iesire demna de un adevarat lider cum a fost Rick in decursul anilor.