The Punisher sezonul 2: Review

Frank Castle revine in acest sezon 2 si cel mai probabil ultimul. Este cunoscut faptul ca si celelalte seriale Daredevil, Luke Cage si Iron Fist au fost anulate. Cel mai probabil Punisher si Jessica Jones vor fi anulate in cea mai scurta perioada. Este posibil ca din 2020 aceste seriale sa fie cuprinse in noua platforma Disney+, unde sunt anuntate multe alte productii. Loki, Scarlet Witch si Vision, Lady Sif, Hawkeye sunt cateva din numele vehiculate pentru seriale. Cat despre toate celelalte caractere, Daredevil, Punisher, vor putea sa aiba aparitii si in alte filme sau seriale.
Inceputul sezonului este plin de scene de actiune, chiar daca sunt cateva momente mai lente. Primele 3 episoade sunt pline de actiune, apoi lucrurile scad usor din intensitate. Spre final, ultimele 3-4 episoade, lucrurile se imbunatatesc radical. Ca si poveste centrala, Frank trebuie sa o protejeze pe Amy, o tanara de 16 ani, pe care o vei descoperi pe intreg sezonul. Are o poveste destul de interesanta si dezvolta o noua latura a lui Frank. O latura mai umana, dar care nu poate sa existe foarte mult timp. Frank intra fara sa vrea intr-un razboi, pe care nu si-l dorea, odata ce o intalneste pe Amy.
Revin astfel, Madani si Curtis, 2 personaje destul de importante din primul sezon. Ca si in sezonul 3 din Daredevil, personajele negative sunt foarte bine valorificate. Avem un personaj negativ nou, Pilgrim, pe care il descoperim sub numele de John. Cat si asteptata revenire a lui Billy Russo. Sau mai bine zis Jigsaw. La acest capitol, toate aceste seriale Netflix au impresionat foarte placut. Kingpin, Jigsaw, Kilgrave, Bullseye, Bushmaster sunt cele mai cunoscute nume si pe care sigur ti-ai mai dori sa ii revezi.
Daca in primul sezon, Frank cauta sa ucida cat mai mult, pentru a razbuna moartea familiei lui, in acest sezon, Frank incerca sa stea departe de probleme. Cel putin in primele minute din primul episod. Avem parte de 2 personaje negative care doresc sa il elimine pe Frank. Finalul sezonului 1 a dus la confirmarea aparitiei lui Jigsaw. Ca si aspect, nu arata precum si-ar fii dorit toata lumea, mai ales dupa aceea scena cu oglinda. Ben Barnes, actorul care il interpreteaza pe Billy, compenseaza cu o prestatie foarte buna. De cealalta parte, Pilgrim, este un tip destul de ciudat, ce lucreaza pentru o familie bogata si foarte influenta.
Sunt cateva probleme pe care le poti descoperi in acest sezon. Un numar mare de personaje secundare, ce au parte de foarte mult timp in episoade. Poate doar Madani sa aiba o dezvoltare mai reusita, restul personajelor nu sunt asa de interesante. Ca si poveste, sezonul este bine realizat, la nivelul sezonului III din Daredevil. Iti trebuie putina rabdare in unele momente, iar spre final vei fii extrem de multumit de acest sezon. Daca ai vazut Daredevil sau Luke Cage, iti vei da seama ca orice sezon nou aparut are un stil ceva mai lent, scene de actiune foarte bune, dar si o poveste interesanta. La Punisher trebuie sa te astepti la foarte mult sange si o violenta extrema. Nu este genul de super-erou care sa ierte pe cineva, este mai degraba un anti-erou.
Un mare castig pe care il au toate aceste seriale Marvel-Netflix este ca actorii reuseste prestatii deosebite. Nici nu te mai gandesti ca Ben Affleck l-a jucat pe Daredevil intr-un film acum multi ani, si nici ca au existat 2 filme The Punisher. Jon Bernthal duce acest caracter la un alt nivel. Si celelalte personaje din intreg serialul, Billy Russo, Madani, Curtis, au parte de interpretari foarte bune.
Ca si o concluzie finala, acest sezon II este unul reusit. Este dificil sa spui daca este mai bun decat primul sezon. Aici intervine parerea fiecaruia. Totusi, sezonul 1 are un impact mai puternic decat acest sezon, probabil si inevitabila anulare a serialului are un rol important. Raman 2 sezoane bune, poate cele mai bune produse de Netflix, alaturi de Daredevil.

Nota sezon 2: 8/10
Nota sezon 1: 9/10