CW Elseworlds-Review

Dupa o lunga perioada, in care DC nu a produs nimic notabil, in special in comparatie cu Marvel, care a scos in total 5 filme, printre care Avengers: Infinity War, luna decembrie aduce cateva noutati pentru fanii DC. Capul de afis este bineinteles, Aquaman, care va aparea pe 21 decembrie in Romania. Insa, Arrowverse apare cu un nou crossover, Elseworlds. Este al treilea crossover produs de CW, dupa Invasion si Crisis on Earth-X. Este cel mai important crossover facut pana acum si asta pentru ca pregateste alte evenimente viitoare. “Crisis on infinite Earths” este urmatorul eveniment important in Arrowverse, anuntat inca de anul acesta.
Inca de la inceputul serialului The Flash, ne este anuntat ca in 2024 Barry va disparea. Insa, ramane de vazut ce s-a schimbat nou, pentru ca actiunea va avea loc in 2019 si nu in 2024. Avand in vedere ca, Flash poate calatori in timp, orice este posibil in Arrowverse. Ca si importanta, il putem compara cu Infinity War, si asta pentru ca multe lucruri se vor schimba.

Revenind la crossover-ul de anul acesta, Elseworlds. Foarte multe noutati, referinte, personaje noi, scene amuzante, actiune, cat si o concluzie importanta. Barry si Oliver au parte de realitati diferite, in care Barry devine Green Arrow si Oliver, Flash. La prima vedere, pare destul de atractiv sa ii vedem pe amandoi in rolul fiecaruia. Monitor este personajul negativ al acestui crossover. Ii ofera lui John Deegan, un doctor de la Arkham Asylum, posibilitatea de a schimba realitatea asa cum isi doreste. Astfel ca, Barry si Oliver trebuie sa gaseasca o solutie de a scapa de aceasta realitate.
Cea mai importanta noutate a acestui crossover este Gotham City si Batwoman. Dupa foarte multi ani, in care nu se stia nimic de Batman, avem in sfarsit primele informatii. Batman lipseste de 3 ani din Gotham, iar Batwoman ii tine locul. Apare si Arkham Asylum, locul unde Batman isi tine majoritatea infractorilor prinsi de el si totodata, foarte multe nume cunoscute. Mr Freeze, Bane, The Penguin, The Riddler sunt cateva nume care apar in interiorul inchisorii. Odata cunoscut faptul ca Batman exista in Arrowverse, este destul de probabil sa il vedem cat de curand. Cel mai probabil in urmatorul crossover.
Un lucru bun scos in evindenta anul acesta, este importanta lui Barry, Oliver si Kara in intreg Arrowverse. Daca in celelalte crossover-uri, se punea accent pe echipa fiecaruia, de data aceasta cei trei trebuie sa se descurca singuri, asa cum este si normal. Apare si Superman in ajutorul lor, dar nu asa de mult cum ar trebui. Oliver se dovedeste inca odata cel mai in masura sa fie liderul si cel important pentru intreaga echipa.

Un alt lucru interesant ar fi aparitia unui Superman in costum negru. Daca in Justice League s-a eliminat acest moment din intreg filmul, CW reuseste sa aduca in prim-plan unul dintre cele mai importante momente din Injustice: un Superman malefic care se lupta cu alti eroi.
Pe langa momentele cu Superman in costum negru, sunt si destule referinte la Smallville, cat si la serialul Flash din 1990. Il revedem pe Barry Allen, primul, in costumul clasic, dar mult mai batran.
Desi serialele din Arrowverse nu au cea mai buna calitate atat in scenariu, cat si in efectele speciale, pastreaza oarecum o consistenta in fiecare serial. Mai putin Legends of Tomorrow, care a scazut dramatic de la sezonul 2 si pana acuma. Numarul foarte mare de episoade pe sezon, acele “filler episodes” sunt intotdeauna lucrul care trag in jos Arrowverse. Totusi, cu fiecare crossover care apare, Arrowverse reuseste de fiecare data sa depaseasca DCEU.
Per total, ultimul crossover Arrowverse este cel mai reusit de pana acuma.