Bodyguard: Review

O poveste clasica spusa intr-un mod extrem de alert, cu personaje foarte bine valorificate si cu o actiune bine gandita. “Bodyguard” este un serial, un singur sezon momentan, produs in totalitate de cei de la BBC si care este disponibil si pe Netflix. “Peaky Blinders”, “Sherlock” sunt alte seriale cunoscute produse de BBC. Se pare ca cei de la BBC au pastrat aceeasi formula si in cazul serialului “Bodyguard”.
Povestea serialului se bazeaza foarte mult pe politic, si in special pe lupta pentru putere. In rolul principal il avem pe David Budd, un veteran de razboi, care devine garda de corp a ministrului de interne, Julia Montague. Richard Madden il interpreteaza pe David Budd si cel mai probabil il vei recunoaste din Game of Thrones, unde il interpreteaza pe Robb Stark. Aici, insa este un veteran de razboi, cum am mai mentionat mai sus, care sufera de stres post-traumatic, in special din cauza razboiului din Afghanistan. El este in plin proces de divort cu sotia lui, Vicky, cu care are 2 copii. Macinat de probleme din toate partile, David trebuie sa aiba grija de unul dintre cei mai importanti oameni politici din Marea Britanie.
In schimb, Julia Montague, duce o lupta teribila impotriva terorismului care afecteaza din ce in ce mai mult lumea. Dar, lupta cea mai grea este in interiorul birourilor, unde fiecare isi doreste puterea. La fel ca si David, Julia este macinata atat de probleme familiale, cat si de responsabiliatea de ministru de interne. Sunt doua personaje care se aseamana extrem de mult, dar care fac parte din lumi total diferite. Relatia celor doi este asemanatoare cu a lui Jack si Rose din Titanic, la fel, doua persoane care provin din lumi diferite.
Serialul abordeaza mai multe teme destul de importante in ziua de azi. Una ar fi terorismul, care stim cu toti ca este o problema pe plan mondial, iar cealalta ar fi coruptia. Aceeasi coruptie este prezentata in toate nivelele puterii. De la prim-ministru, la seful MI-5, fiecare personaj prezentat, isi conduce propria lupta a puterii.
Cat despre episoade, 6 la numar, pot zice ca sunt foarte bine structurate. Este o poveste spusa in doar 6 episoade, extrem de concreta si scurta. Este prezentat ca fiind o drama , in special un thriller plin de suspans. Un sezon 2 este extrem de posibil, avand in vedere succesul primului sezon.
Daca esti fan al serialelor sau filmelor politice, cu lupte de putere, tradari, servicii secrete, “Bodyguard” este serialul perfect. Sau cel putin filmul perfect, avand doar un sezon cu 6 episoade.
Nota: 8.5/10
8.5/10