Marvel’s Spider-Man – The City that Never Sleeps DLC: Review

The City That Never Sleeps este primul DLC aparut pentru jocul Spider-Man, creat de Insomniac Games si este structurat in 3 parti: The Heist, Turf Wars si Silver Lining.

Povestea este concentrata asupra crimelor comise de Hammerhead in New York si este parcursa in cateva zile. Durata DLC-ului este destul de scurta avand in vedere alte DLC-uri cum ar fi Blood and Wine in The Witcher 3, insa probabil lucrul acesta va fi rezolvat in urmatoarele DLC-uri, daca vor mai exista. Fiecare parte incepe cu Mary Jane care ne face o scurta introducere in ceea ce urmeaza sa se intample. In fiecare episod, avem un personaj de care se leaga cel mai mult Spidey, Black Cat, Yuri si Silver Sable, cu ajutorul lor, paianjenul reuseste sa salveze ziua intr-un final.

Villain-ul principal este Hammerhead, un personaj important in istoria lui Spider-Man.  Acesta a aparut prima oara in 1972 si este seful mafiei care-i poarta numele. Este un fel de Al Capone al universului Marvel, ba chiar se imbraca la fel ca acesta. Abilitatiile sale constau, daca nu ti-ai dat seama din numele sau, in craniul sau de Adamantium.

Revenim la jocul nostru, dupa tot ce s-a intamplat in jocul principal, Hammerhead reuseste sa puna mana pe armele lui Silver Sable in timpul epidemiei “Devil’s Breath” si singurul scop al sau este de a omorî toti sefii mafiei Maggia pentru a putea controla tot New York-ul. Daca te-ai bucurat ca ai scapat de oamenii cu Jetpack-uri, ei bine, au revenit si au mai multe abilitati si tot la fel de enervanti. Fiecare episod este focusat pe cate un personaj. Asadar, in prima parte o avem pe Black Cat, aici aflam multe despre trecutul ei dar si despre relatia dintre ea si Peter. Al doilea episod este mai mult vorba despre Hammerhead vs Politie, un chapter slabut dar care face o treaba buna in dezvoltarea caracterului Yuri si de a introduce ultima parte, unde actiunea cade pe revenirea lui Silver Sable in oras. Povestea in fiecare episod este scurta, cateva misiuni care nu dureaza deloc mult, insa avem revenirea lui Screwball care aduce un set nou de activitati. Motivul ei este neimportant si de fiecare data cand apare, devine si mai enervanta. Misiunile principale sunt destul de interesante si in locatii originale, dar fiecare misiune iti cere sa te bati cu thugs care devin repetitiv intr-un final. Relatia dintre Miles si Peter este incredibila, conversatiile dintre cei 2 te ajuta sa intelegi ce inseamna a fi Spider-Man. Surprize sunt, mai ales in ultimul episod care sunt la baza urmatorului DLC sau chiar partea a 2-a a jocului.

Daca nu ai reusit sa cumperi acest DLC, iti recomand, mai ales daca prinzi reducerea de pe Playstation Store, tot DLC-ul a ajuns la 58 ron. Cu siguranta nu este o pierdere de timp, mai ales daca ti-a placut tot jocul.