Venom Review

Venom se inscrie intr-o lunga serie de filme cu super-eroi din acest an 2018 alaturi Black Panther, Avengers, Deadpool 2, Ant-Man and The Wasp, Incredibles 2, Aquaman, care va aparea in decembrie. Este un film produs in totalitate de Sony, cu Tom Hardy in rolul lui Eddie Brock.

M-am dus la cinema cu gandul ca o sa vad un film plin de greseli, lipsit de sens, plictisitor si inutil. Si asta pentru ca toti criticii americani au bubuit din plin filmul, fiind plin de greseli. In primul rand, filmul are anumite greseli, dar una peste alta a iesit chiar surprinzator. Pe mine unu chiar m-a surprins pentru ca plecasem cu o impresie proasta. Nu este cu nimic mai prejos decat un film din MCU. Are momente de actiune, comedie, unele momente mai intunecate. Dar totusi e un film cu Venom si nu cu Spider-man. Probabil te intrebi unde e Spider-man in povestea asta pentru in povestile originale, simbiotul Venom apare prima oara la Peter Parker si nu la Eddie Brock. Este un origin story al lui Venom, direct cu Eddie Brock, ca si prima gazda.

O idee extrem de indrazneata, dar totusi profitabila. Tom Hardy practic creeaza un nou Eddie Brock. La fel ca si in cazul Aquaman, unde actorul nu Jason Momoa revitalizeaza un caracter cunoscut din comics-uri, Tom Hardy recreeaza intr-o versiune mai actuala acest caracter. Eddie este prezentat ca un reporter celebru ce a fost dat afara din New York si care ajunge la San Francisco. Michelle Williams o joaca pe Anne, prietena lui Eddie, si are un rol extrem de interesant. Riz Ahmed il joaca pe Carlton Drake, patronul Life Foundation, compania care se ocupa cu explorariile spatiale, de unde apar simbiotii. Woody Harelson are un rol misterios pe care il vei descoperi la finalul filmului.

O mica problema ar fi cu schimbarea de ton a filmului. Se dorea a fi un film mai violent, R-Rated, dar apoi l-au facut PG-13. La noi e interzis sub 15 ani. Multe scene se vad a fii taiate din film, dar nu strica actiunea in mare parte. Probabil limita admisa de studio, ca in majoritatea filmelor, l-au dus la 1 ora si 52 de minute. Ar mai fii personajul negativ care este destul de cunoscut in majoritatea filmelor cu super-eroi, scena de final, la fel de intalnita in multe filme. Seamana cu scena de final din Black Panther, unde CGI-ul este destul de slabut. Cam astea ar fii singurele mari greseli din film. Mie personal nu imi schimba parerea despre film in nici un fel.Acum sa revenim la momentele adevarat reusite din film.

In primul rand, relatia Venom- Eddie Brock este destul de atractiva. Este plina de umor, suspans, si aduce momente pline de actiune. Cam din momentul in care apare Venom, actiunea creste extrem de rapid. Scenele de bataie sunt bune, actiunea in general in film este foarte reusita. Efectele sunt foarte bine lucrate, per total filmul nu dezamageste. Sunt destule surprize in film, cum ar fi rolul lui Michelle Williams sau scenele de dupa credite, unde primim confirmarea pentru partea 2. Si da, Woody Harelson va fi in partea 2 si cred ca sunt destule premise pozitive.Este un film pe care trebuie sa il vezi la cinema sau acasa pe un ecran mare. Sunt destule scene intunecate, mai ales la final. Per total, Venom reuseste sa se inscrie intr-o serie a filmelor cu super eroi Marvel care vor avea cel mai probabil o trilogie.

Nota: 7/10
7/10

1 thought on “Venom Review