Upgrade: Review

Upgrade este cea mai placuta surpriza a acestui an 2018. Prezentat ca fiind un film sf, Upgrade reuseste sa surprinda din toate punctele de vedere. Atat in ceea ce priveste scenariul, scenele de actiune, personaje, filmul nu dezamageste in nici o privinta. Este tot ce iti poti dori de la un film despre care nu prea ai auzit foarte multe lucruri.

Intr-o perioada in care se urmareste succesul din box-office, apare un film fara nici un fel de marketing, care nu a fost deloc la cinema, la noi in tara cel putin, si care este la un nivel destul de ridicat. Sunt putine filme in 2018, care sa te surprinda in cu ceva deosebit. Probabil Avengers:Infinity War te mai poate impresiona ca fiind unul dintre cele mai bune filme Marvel sau DC. In rest, au aparut 2 filme cu Dwayne Johnson, un nou film Jurassic World, un alt film Tomb Raider, un spin-off Oceans Eight, si lista poate continua. Sunt cateva exemple de filme care au fost luni de zile in cinema, care s-au bucurat de bugete de productie uriase, dar care nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor. Bineinteles, daca avea cineva asteptari mari de la un film cu The Rock.

Ca si film sf, l-as putea introduce intr-un top 10 foarte usor. Dar, filmul nu este atat de sf precum iti imaginezi. Povestea se desfasoara intr-un viitor nu asa de indepartat. Avem, intra-adevar, masini care se conduc singure, drone extrem de avansate, si multe altele. Ca si personaj principal, il regasim pe Grey Trace, un reparator de masini clasice. Acesta duce o viata linistita alaturi de sotia lui, Asha. El este prezentat ca fiind o persoana mult mai atrasa de trecut, in schimb, sotia lui este adaptata la tot ceea ce este la moda in lume. Acestia viziteaza un prieten pentru a-i livra o masina reparata de Grey. La intoarcerea spre casa, intreg filmul se schimba in totalitate. Este momentul de referinta pentru intreg viitorul lui Grey.

Acestia 2 sunt atacati de un grup de mercenari, la prima vedere, in urma caruia, Asha va muri iar el va fi paralizat pentru tot restul vietii. Fara nici un fel de speranta, acesta accepta sa devina cobai pentru un experiment ce ii poata salva viata. Este vorba de un sistem de inteligenta artificiala ce ii va permite sa poata sa mearga din nou. Adica, mai pe scurt, un cip implantat in ceafa ce ii va permite sa mearga doar cand este activ.

Experimentul este considerat ilegal la acel moment si Grey trebuie sa il foloseasca doar in casa, fara a fie vazut de altcineva. Insa, dorinta de a-si face dreptate il face pe Grey sa actioneze.

Din acest moment, filmul urmareste dorinta lui Grey de razbunare, impreuna cu posibilitatea de a-si folosi in totalitate corpul la un nivel la care orice om nu poate sa ajunga. Intalnim momente de actiune perfect ilustrate, cu scene de lupta la un nivel la care majoritatea filmelor nu vor ajunge niciodata. Un mare castig pe care filmul il are, sunt scenele de actiune si de suspans.

Logan Marshall Green este actorul care il interpreteaza pe Grey. Daca ai reusit sa vezi filmul, iti vei da seama de o asemanare vizibila cu Tom Hardy. Il mai poti recunoaste din ultimul film Spider-Man. Insa, in acest film se dovedeste un actor perfect pentru un film de actiune. Cel mai probabil o sa il mai vedem in astfel de filme, sau poate chiar intr-o continuare acestui film. Upgrade este filmul perfect pentru o seara. Nu dezamageste, nu te plictiseste deloc si are un mesaj destul de puternic. O asemanare regasim si in Venom, dar care cel mai bine o descoperi singur. Ca si film de actiune, este cel mai bun din acest an 2018. Nu are un buget imens precum alte filme, insa reuseste sa depaseasca acest impediment la bugetului. Se foloseste de orice fel de resursa la dispozitie pentru a livra un film mult peste asteptari.
Nota: 9.5/10
9.6/10