Triple Frontier: Review

Un film cu un potential urias, dar care nu reuseste sa se ridice la nivelul asteptarilor. Este primul gand pe care il poti avea dupa terminarea filmului. Poate iti doreai mai mult sau poate nu esti multumit de cum au evoluat lucrurile. Genul acesta de filme “heist” sunt intotdeauna atractive, in special legat de prestatia actorilor. Iar in Triple Frontier, actorii salveaza in totalitate filmul. Ben Aflleck, Pedro Pascal, Charlie Hunnam, Oscar Issac si Garret Hedlund sunt actorii principali din film. Dupa cum si in trailer este prezentat, cei 5 prieteni, fosti soldati, ajung sa dea o spargere la un cunoscut traficant de droguri. Cam aceasta ar fi principala idee a filmului, cel putin la inceput.

Inceputul filmului este destul de lent in mare parte. Necesita un timp pana ne prezinta toate personajele. Personajul lui Oscar Isaac, ‘Pope’, este cel care vine cu ideea. Apoi, isi cheama ceilalti prieteni din armata pentru a reusi acest jaf. Aici intervine si motivul destul de real pentru care fiecare accepta aceasta propunere. Este legat de viata pe care o duc dupa terminarea armatei. Tom (Ben Affleck) este un agent de vanzari, William (Charlie Hunnam) lucreaza tot in armata, Ben (Garrett Hedlund) participa la lupte pentru a se intretine, iar Catfish ( Pedro Pascal) este sub vizorul politiei, fiind prins in trecut cu droguri. Este destul de greu sa gasesti un personaj favorit. Tom( Ben Affleck) pare sa fie cel mai important in acest film.

In afara de jaful in sine, filmul incearca sa abordeze si alte situatii. Mare parte din actiune este situata in America de Sud, unde razboaiele cu traficantii sunt inca o mare problema. Dupa ce il jefuiesc pe acest mafiot, Lorea, incepe cu totul alt film. Este si o lupta de supravietuire prin muntii Anzi, cat si cateva situatii extrem de incurcate. De remarcat, peisajele superbe prin care cei 5 ajung. La acest capitol, filmul reuseste sa scoata maxim. S-a filmat in varf de munte, pe apa si chiar in jungla. Sau cel putin, asa pare la prima vedere. Tehnologia actuala a avansat extrem de mult, asa incat un simplu cadru dintr-un film iti poate pune intrebarea daca este adevarat sau nu.

Ben Affleck se intoarce dupa ceva vreme intr-un film de actiune. Este primul film dupa Justice League, iar aceasta intoarcere aduce aminte foarte mult de un alt film de actiune, The Town. In acest film, Ben Affleck reuseste o prestatie foarte buna. I se potriveste acest gen de rol, asa cum poate i se potrivea rolul de Batman. Oscar Isaac, Charlie Hunnam si Pedro Pascal sunt deja actori consacrati pentru acest gen de filme. Garrett Hedlund este actorul mai putin cunoscut, insa poate il recunosti din Mudbound. La capitolul actori, filmul poate fi considerat din start, reusit. De cele mai multe ori astfel de filme sunt facute bine, au o poveste decenta si cam atat. Il introduci la lista aceea de filme pe care le-ai vazut si nimic mai mult. Un alt film asemanator, Triple Nine, unde se intampla exact aceeasi situatie. Actori cunoscuti, poveste decenta si atat. Ca si film de weekend, atat Triple Frontier, cat si Triple Nine, sunt alegeri bune. Daca vrei un film despre care sa vorbesti si a doua zi, poate ca ar trebui sa cauti altceva.

O problema a acestui film este ca nu are un personaj negativ vizibil. Acest mafiot, Lorea, se anunta inca de la inceput, dar pe parcurs filmul urmareste un alt drum. Dupa jaf, cei 5 trebuie sa supravietuiasca, cu foarte multi bani la ei, si cu o armata de traficanti dupa ei. Aici filmul reuseste sa te mai atraga cat de cat. Ce poti face in varf de munte, cu multe genti pline de bani si urmarit de foarte multi oameni. In plus, aceasta ‘armata’ nu apare decat in finalul filmului. Astfel ca, lucrurile se complica din ce in ce mai mult. Pentru un film de actiune, aceste situatii mai complicate sunt intotdeauna bine venite. Practic, pericolul cel mai evident nu este si cel mai periculos.

In mare parte, finalul filmului este satisfacator. Pentru un film Netflix, este mult mai reusit fata de precedentele. Triple Frontier se adauga unei liste lungi de filme decente, cu asteptari mari, dar cu un rezultat sub nivelul promis.

7.5/10